مدت زمان مراسم شب افتتاحیه گیمزکام 2023 اعلام شد

مدت زمان مراسم شب افتتاحیه گیمزکام 2023 اعلام شد

هدف برگزاری مراسم «گیمزکام» (Gamescom) امسال در آلمان معرفی عناوینی است که قبلاً معرفی شده‌اند و خبری از رونمایی‌های جدید نخواهد بود. همچنین مدت زمان مراسم شب افتتاحیه (Opening Night Live) این نمایشگاه مشخص شد.

هفته هیجان‌انگیز گیمزکام در راه است و این نمایشگاه از فردا با برگزاری مراسم شب افتتاحیه به طور رسمی آغاز خواهد شد. در اوایل ماه آگوست سال جاری، «جف کیلی» (Geoff Keighley)، تهیه‌کننده و میزبان مراسم شب افتتاحیه (ONL) انتظارات خود را از مراسم پیش‌رو اعلام کرد و افزود این رویداد ویژه، بیشتر روی عناوینی متمرکز می‌شود که قبلاً معرفی شده بودند. بنابراین خبری از رونمایی‌های تازه در مراسم مذکور نخواهد بود.

اسامی بازی‌های حاضر در مراسم شب افتتاحیه نمایشگاه Gamescom

«کیلی» در توییت خود تایید کرده است مراسم شب افتتاحیه گیمزکام فردا ساعت 11 به وقت آمریکا (راس ساعت 21 به وقت ایران) آغاز می‌شود و مدت زمان آن حدود 2 ساعت خواهد بود. احتمالاً این زمان مربوط به نمایش اصلی است که قبل از آن یک پیش‌نمایش طولانی 30 دقیقه‌ای نیز پخش خواهد شد.

 مدت زمان مراسم شب افتتاحیه گیمزکام 2023 اعلام شد

گفتنی است عناوینی نظیر «ندای وظیفه: جنگاوری نوین 3» (Call of Duty: Modern Warfare 3)، «آلن ویک 2» (Alan Wake 2)، «گوست‌رانر 2» (Ghostrunner 2)، «اساسینز کرید سراب» (Assassin’s Creed Mirage)، «مورتال کامبت 1» (Mortal Kombat 1)، «سونیک سوپراستارها» (Sonic Superstars)، «افسانه سیاه: ووکونگ» (Black Myth: Wukong)، «تیکن 8» (Tekken 8) و «صحرای کریمسون» (Crimson Desert) در مراسم شب افتتاحیه نمایشگاه Gamescom امسال حضور خواهند یافت.

امسال، شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) از غرفه بزرگ و وسیعی برای نمایش محصولات در نمایشگاه Gamescom برخوردار است، درحالی که شرکت «سونی» (Sony) دو ماه پیش اعلام کرد در این مراسم حضور پیدا نمی‌کند. گفته می‌شود بازی شوتر اول شخص پساآخرالزمانی «استالکر 2» (STALKER 2) بالاخره در این مراسم برای بازیکنان قابل‌انجام خواهد بود.

منبع: سخت افزار مگ

VIP Computer
ارسال دیدگاه